MINI2004

24.01.2011 17:54

TURNAJ Podolí 22.1.2011

 

Dnešní turnaj jsme skládali velmi těžko . Máme velikou marodku a tak se nás v Podolí sešlo sedm statečných .

Táďovi už od rána nebylo úplně nejlépe , ale statečně nazul kopačky a byl jedním z největších tahounů týmu . Bohužel po třetím zápase zvítězila teplota a Tadeáš skončil předčasně v peřinách s horkým čajem . Jeho výkon na hřišti byl ale excelentní a Ábíčku vstřelil moc pěknou branku . Určitě patřila k nejhezčím na tomto turnaji .

Jelikož nás bylo málo , muselo se zamíchat se sestavou . Největší změnou byl brankář . Na místo Filipa nastoupil s jedničkou Tom B. Tomáš zachytal velice dobře . Chytil velkou spoustu střel a některé byly opravdu jedovaté . Byl to vynikající výkon na tak nezkušeného fotbalistu který předčil moje očekávání .

Snad to byla dobrá volba , protože Fíla se nastěhoval do útoku a nastřílel tři góly a na další přihrál . Byl nejen pro mě velikým překvapením .

Obranu na tomto turnaji jsme hodili na Vašíka . Spoléhal jsem na jeho odkopy , které jsou pro něho tak oblíbené a ono to ve většině akcí vycházelo . Váša s přehledem vymetal útočníky od naší brány . Vzal svoji odpovědnost „posledního“ opravdu důsledně .

Dalším našim borcem byl „Strejda“ . První zápas sice trošku pospával ale v těch dalších už se snažil a soupeřům překazil spoustu akcí . Byl pro nás velmi důležitým spoluhráčem . Zápasy začínal společně s Alešem na střídačce , ale někdo na střídačce být musí a já jsem moc rád , že naše střídačka velmi důsledně zastupuje ve hře kluky ze základní sestavy . I Aleš dnes předvedl výtečný výkon . Takhle jsem ho ještě neviděl hrát . Zápas od zápasu byl bojovnější a úspěšnější v soubojích . Pěkná práce Aleši .

Tahounem týmu a dnes zaslouženým kapitánem byl Jirka .

Ze začátku se nemohl vyrovnat , že není Fíla v bráně a v prvním zápase se stále vracel před naší bránu a snažil se pomáhat obraně . Když ale Tom chytil několik šancí soupeřů pochopil , že je brána pod kontrolou a začal hrát svoji hru . Hrál výborně ze zálohy a rozdával pěkné nahrávky na Fílu i Táďu . Sám se přidával do útočných akcí a za turnaj vstřelil také tři branky . Na hřišti opravdu nechal naprosto vše a z každého zápasu odcházel totálně vyčerpán .

 

Dnes podali všichni neuvěřitelné výkony . Měl jsem z Vás kluci velkou radost . Díky !!!

 

 

Sestava :

      1.   Tom Bojadzijev

2        Jiří Novák

6    Fíla „Strejda“

8    Vašík Frýba

10  Tadeáš Skalický

11  Aleš Rylich

15  Fíla Novák

 

Branky :  Fíla Novák 3 , Jirka Novák 3 , Tadeáš Skalický 1

 

Foto z turnaje na :  rajče.net   sjm2004

 

 Vážení rodiče :

 

jste pro naše kluky ve většině zápasů jedinými fanoušky a musím říct , že velmi příkladnými .

 

Mějte prosím vždy na paměti , že fotbal má být pro ně hlavně zábavou . Prosím všechny , aby jste při zápasech fandili , ale nesnažili se klukům radit . Když na ně z jednoho rohu křičím já a z dalšího rohu kdokoli z Vás , mají v hlavách jen zmatek . Já jim potom vyčítám chyby za které oni ani nemohou , protože jim zrovna maminky říkali co mají dělat . Nechte je hrát .

Oni vědí co mají dělat a na hřišti musí poslouchat trenéra a ne fanoušky .

Pochvalte je za každý výkon i když se zrovna nedaří . Já vím , že je to někdy velmi těžké , ale zkuste i na chybách najít něco pozitivního nebo je z jejich chyby poučte . Při tom je ale poplácejte po ramenou , a pochvalte je za snahu , bojovnost atd . Nečekejte od nich zázraky . Vždyť chyby dělají i frajeři co za fotbal berou veliké peníze . To je asi špatně . Ale naši kluci to dělají zadarmo nebo za bonbóny , takže na chyby mají nárok . Berte to sportovně J

 

Všem Vám velice děkuji .

 

Jsem rád , že mám kolem sebe tolik bezva kluků a vzorných rodičů , kteří mi ty rošťáky půjčují .

 

M.N.

Zpět